“*♠،.بی خوابی های دل.،♠*”

“*♠،.بی خوابی های دل.،♠*”

“*♠،.بی خوابی های دل.،♠*”

“*♠،.بی خوابی های دل.،♠*”

سراب...غمنامه ای دیگر

نوشته ای دیگر از جنس همان شب ها...

سراب... غم نامه ای دیگر




باد که نه..

اما نسیمی با برگ درختان سمفونی می زند..!

وقتی چشمانم را می بندم دوست دارم دستانم را باز کنم و منتظر بمانم..

برگ ها از درختان دل می کنندو می آبند تا خودشان را در مهمانیه آغوشم جای دهند..

بعضی هایشان هم به صورتم می خورند اما...

بازهم جایشان زیر پاهای من است!

چون دل من از نسیم جدایی برگ از درخت را نمی خواست،

دست من منتظر آغوش تو بود

چشم من آبشار نگاهت را طلب می کرد اما...

اینک باران می بارد ...

خدایا...، جواب قدم های تشنه ات را چه بدهم..!

هم نسیم می وزد

هم باران، بهاری می زند !

اما زیر رگبار اشک هایم گم می شوندو با ترد کردن برگ ..

باران هم آغوش من می شود...

فرو نشست..

باران را می گویم!

دیگر ابر بعض خود را جمع کردو رفت و دلتنگیه او هم نصیب آغوش من شد

اما من هنوز می بارم...انگار ابر من هنوز هم حرف دارد...

آفتاب کم کم خودنمایی می کند..

سیاهی در حال گریختن از دست خورشید است و من باز هم سراب میبینم!

می دانم که این یک سراب است اما..

تو با خورشید می آیی...

نظرات 2 + ارسال نظر
فروغ.. جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://nagoftehaman.persiamblog.ir

از غم که میخوانم..عجیب برایم آشناست
میدانی
غم سرود تمام دل هاست
رنگ تمام رنج های آشناست
گذر که میکنی....
خواندندش تورا مسخ میکند
گم می شوم در واژه واژه ی غم نامه ات رفیق...
باز بنویس..

khatere سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.dooste-khoobe-man.blogfa.com

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
منتظر حضور گرمت هستم دوستم

ممنون چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد